Πτώση σημείωνε χθες το απόγευμα η τιμή του χρυσού, καθώς η απειλή αναζωπύρωσης της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή κλιμάκωσε και τους φόβους για ενεργειακό σοκ διαρκείας. Η εκτίναξη των τιμών πετρελαίου τροφοδοτεί τον πληθωρισμό και οδηγεί σε υψηλότερα επιτόκια. Η τιμή σποτ του χρυσού έχανε το απόγευμα 0,5%, στα 4.692 δολ. η ουγκιά, με την τιμή των futures στην αμερικανική αγορά στα 4.701 δολ. (-0,6%). Στον αντίποδα, η τιμή του αργύρου σημείωνε άνοδο 3,1%, στα 82,84 δολ. η ουγκιά, ενώ μικρότερα ήταν τα κέρδη για την πλατίνα, που ενισχυόταν στα 2.071 δολ. (+0,8%), με το παλλάδιο στα 1.494 δολ. (+0,2%).